Informatie over het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. ETNA neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.


Monteursbezoek

Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt, hanteren wij de volgende maatregelen:

  • Onze monteur schudt geen handen.  
  • De monteur voert de werkzaamheden alleen in de ruimte uit.  Lukt dit niet? Houd dan minimaal 3 meter afstand.  
  • Onze monteur wast bij aankomst en vertrek zijn handen. Is handen wassen niet mogelijk? Dan gebruikt de monteur desinfecterende handgel.  


We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek.


Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.


Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.


Showroom

Wilt u kennismaken met het aanbod van ETNA kookapparatuur? Wij kunnen u adviseren op afstand, maar u kunt ook onze showroom in Duiven bezoeken. Maak hiervoor een afspraak via onze website.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.