ETNA monteur
Je ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.
Servicepartner
Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner:
Witgoed Reparaties
Neem contact op met Witgoed Reparaties voor vragen over het monteursbezoek. Je vindt de contactgegevens op de website.
De Smid Reparaties
Één werkdag voor het bezoek, na 16:00 uur ontvang je het tijdsblok waarin de monteur komt per e-mail. Je kunt ook zelf de bezoektijd opvragen via de website: Bezoektijd opvragen - De Smid Reparatie
Andere servicepartners
Neem contact op met de servicepartner waarvan je de informatie over het monteursbezoek hebt ontvangen.
Geen bezoektijd ontvangen
Komt de ETNA-monteur of servicepartner binnen 24 uur en heb je nog geen bezoektijd ontvangen? Controleer dan het volgende:
- Is de e-mail met het tijdsblok al verstuurd? Zie de verzendtijden hierboven.
- Bekijk of de bezoektijd online staat op
- Komt de Service Centrale voor je reparatie, neem dan rechtstreeks contact op met Service-Centrale.
- Controleer of de e-mail in de spam inbox terecht is gekomen.
Heb je alles gecontroleerd en nog steeds geen tijdsblok? Neem dan contact met ons op of met onze servicepartner als zij komen voor de reparatie.
Meer informatie