Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

ETNA monteur

Je ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.

Servicepartner

Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner:


Witgoed Reparaties

Neem contact op met Witgoed Reparaties voor vragen over het monteursbezoek. Je vindt de contactgegevens op de website.


De Smid Reparaties

Één werkdag voor het bezoek, na 16:00 uur ontvang je het tijdsblok waarin de monteur komt per e-mail. Je kunt ook zelf de bezoektijd opvragen via de website: Bezoektijd opvragen - De Smid Reparatie 


Andere servicepartners

Neem contact op met de servicepartner waarvan je de informatie over het monteursbezoek hebt ontvangen.


Meer informatie

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.