Heeft u online een afspraak gemaakt met onze monteur? Dan heeft u een e-mail of sms gekregen met alle informatie over uw afspraak. Hoe laat de monteur komt kunt u ook online bekijken: Bezoektijd monteur ETNA.
Komt deze datum niet uit of maakt u liever een telefonische afspraak? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Goed om te weten
Wilt u een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en maak direct online een afspraak met een monteur.
Meer informatie
Heeft u een monteursafspraak gemaakt, maar komt er toch iets tussen? Neem dan contact met ons op om uw afspraak te verzetten.
Is het monteursbezoek niet meer nodig, annuleer dan uw afspraak.
Meer informatie
U ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin u de monteur kunt verwachten.
Meer informatie
Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. ETNA neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.
Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt, hanteren wij de volgende maatregelen:
We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek.
Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.
Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.
Heeft u een afspraak met één van onze ETNA monteurs, dan belt de monteur u voordat hij bij u is.
Meer informatie