Mijn Afspraak

Wanneer komt de monteur?

ETNA monteur

Heb je online een afspraak gemaakt met onze eigen ETNA monteur? Dan heb je van ETNA een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak. Hoe laat de monteur komt kun je ook online bekijken: Bezoektijd monteur ETNA.


  • Je kunt de afspraak zelf online verzetten of annuleren tot 2 werkdagen voor het geplande bezoek. Lees in dit artikel meer over wijzigen of afzeggen van het monteursbezoek.
  • De werkdag voordat onze monteur langskomt, krijg je na 13:00 uur een e-mail of sms. Hierin staat een tijdsblok van drie uur waarin je de monteur kunt verwachten.


Servicepartner

Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner.


Witgoed Reparaties

Neem contact op met Witgoed Reparaties voor vragen over het monteursbezoek. Je vindt de contactgegevens op de website.


De Smid Reparaties

Één werkdag voor het bezoek, na 16:00 uur ontvang je het tijdsblok waarin de monteur komt per e-mail. Je kunt ook zelf de bezoektijd opvragen via de website: Bezoektijd opvragen - De Smid Reparatie 


Andere servicepartners

Neem contact op met de servicepartner waarvan je de informatie over het monteursbezoek hebt ontvangen.


Open artikel

Hoe kan ik een monteursbezoek aanvragen?

Wil je een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en vraag een monteursbezoek aan. 


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.


Meer informatie 


Open artikel

Hoe wijzig of annuleer ik mijn monteursbezoek?

ETNA monteur

Heb je een afspraak met een ETNA monteur en wil je deze wijzigen of annuleren? Je kunt dit zelf online regelen als je afspraak 2 dagen of langer in de toekomst gepland staat. 


Staat het bezoek voor vandaag of morgen gepland? Neem dan contact met ons op


Servicepartner

Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner:


Witgoed Reparaties

Neem contact op met Witgoed Reparaties voor vragen over het monteursbezoek. Je vindt de contactgegevens op de website.


De Smid Reparaties

Één werkdag voor het bezoek, na 16:00 uur ontvang je het tijdsblok waarin de monteur komt per e-mail. Je kunt ook zelf de bezoektijd opvragen via de website: Bezoektijd opvragen - De Smid Reparatie 


Andere servicepartners

Neem contact op met de servicepartner waarvan je de informatie over het monteursbezoek hebt ontvangen.


Meer informatie


Open artikel

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

ETNA monteur

Je ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.

Servicepartner

Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner:


Witgoed Reparaties

Neem contact op met Witgoed Reparaties voor vragen over het monteursbezoek. Je vindt de contactgegevens op de website.


De Smid Reparaties

Één werkdag voor het bezoek, na 16:00 uur ontvang je het tijdsblok waarin de monteur komt per e-mail. Je kunt ook zelf de bezoektijd opvragen via de website: Bezoektijd opvragen - De Smid Reparatie 


Andere servicepartners

Neem contact op met de servicepartner waarvan je de informatie over het monteursbezoek hebt ontvangen.


Meer informatie


Open artikel

Kan de monteur mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heb je een afspraak met één van onze ETNA monteurs, dan belt de monteur je voordat hij bij je is.

Meer informatie


Open artikel

Wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen

Onze monteur kan het beste zijn werk doen als zijn werkplek (de plek waar het te repareren apparaat staat) goed toegankelijk is. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Lees hier wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. 


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.



Komt de monteur voor jouw.. 


Kookplaat: 

  • Zorg dat de werkruimte en het aanrecht om de kookplaat vrij is van spullen. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.  

  

Fornuis/oven/combimagnetron: 

  • Haal alle toebehoren (schalen, bakplaat enzovoort) er vast uit.  
  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


Vaatwasser: 

  • Haal alle vaat uit de machine. 
  • Haal water dat onder op de bodem ligt er zo goed als mogelijk uit met bijvoorbeeld een spons.  
  • Zorg ervoor dat het keukenkastje waar de slangen en toevoerkraan zitten toegankelijk en leeggehaald is, en dat de werkruimte om de vaatwasser vrij is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


Koelkast: 

  • Laat de koelkast altijd aan staan, voor referentie op de temperatuur. 
  • Bij een koelklacht: zet vast een glas water in het midden van de koelkast 24 uur voor het monteursbezoek. 
  • De koelkast hoeft niet leeg gehaald te worden.  
  • Zorg ervoor dat er een volwassene aanwezig is.  


Afzuigkap: 

  • Verwijder (indien van toepassing) kruidenpotjes en accessoires op en rondom de afzuigkap. 
  • Zorg ervoor dat de werkruimte en het aanrecht eromheen vrij en goed toegankelijk zijn. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.

Open artikel