Mijn Afspraak

Wanneer komt de monteur?

Heeft u online een afspraak gemaakt met onze eigen ETNA monteur? Dan heeft u een e-mail of sms gekregen met alle informatie over uw afspraak. Hoe laat de monteur komt kunt u ook online bekijken: Bezoektijd monteur ETNA.

Komt deze datum niet uit of maakt u liever een telefonische afspraak? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner.


Goed om te weten


Feedback geven.

Hoe kan ik een monteursbezoek aanvragen?

Wilt u een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en vraag een monteursbezoek aan. 


Meer informatie 


Feedback geven.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Heeft u een afspraak met een monteur en wilt u deze wijzigen of annuleren? U kunt dit zelf online regelen als uw afspraak 2 dagen of langer in de toekomst gepland staat. 


Staat het bezoek voor vandaag of morgen gepland? Neem dan contact met ons op


Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner. Neemt contact op met onze servicepartner.


Meer informatie


Feedback geven.

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

U ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin u de monteur kunt verwachten.

Komt er geen eigen monteur van ETNA, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner.


Meer informatie


Feedback geven.

Kan de monteur mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heeft u een afspraak met één van onze ETNA monteurs, dan belt de monteur u voordat hij bij u is.

Meer informatie


Feedback geven.